Cookies & privacy
Deze website gebruikt cookies, omdat sommige functies anders niet werken. Deze cookies slaan geen persoonsgegevens op. Lees hier de Privacy Policy voor meer informatie.
Ik snap het

Websiteadvies

Exclusief voor coachingsklanten

Deze dienst is alleen beschikbaar voor mensen die bij mij een traject ondernemerscoaching gevolgd hebben. Wat je daar leert en creëert, is nodig om een goede website te kunnen maken. Je websites is vervolgens 'slechts' een technische vertaling van het verhaal achter jouw bedrijf. Dat moet je dus eerst op orde hebben. Je moet weten wie je fans zijn, wat je hen biedt enzovoort. 

Want pas dán heeft het zin om na te denken over hoe je je marketing verzorgt, waarvan je website een onderdeel is.

Ik help je natuurlijk graag met je site én met de coaching die daaraan voorafgaand nodig is.


Voor zelfstandige dienstverleners die meer klanten willen zonder meer moeite te hoeven doen. Klanten komen vanzelf via jouw website: je site werkt voor jou, in plaats van andersom.

Speciaal voor ondernemers die op een slimme manier klanten willen werven met online marketing.

Wat krijg je?

De opzet van een goede website. Je leert ook waarom ik de opzet van websites op een bepaalde manier maak, zodat je snapt wat werkt en wat niet. Dan kun je daarna je website aanpassen, terwijl je rekening houdt met wat wel en niet werkt.

Nu denk je vast: "Dat klinkt vaag. Wat is dat dan?" Met een goede website:

  • komen klanten naar jou toe; klanten die bij jou passen
  • krijg je meer klanten zonder meer te acquireren
  • krijg je meer inkomen met minder moeite

Wat je precies krijgt:

    • opzet van de menustructuur voor jouw WordPress-website
    • indien nodig advies over nieuwe pagina's of samenvoeging/splitsing van bestaande teksten
    • tips over SEO en onlinemarketing
    • veel tips om slimmer te ondernemen. Ik denk nooit alleen maar mee over je site, maar denk ook mee over je bedrijf en evt. veranderingen die je daarin wil aanbrengen
    • je leert welk speciaal element je op je contactformulier 'moet' zetten om klanten extra goed te verleiden. Veel ondernemers vergeten dit

Je gaat naar huis met een 'boodschappenlijst' - een combinatie van een actielijst met zaken die je moet regelen en gewoon kunt afvinken PLUS veel inspiratie voor je bedrijf.

Je krijgt ook één of meerdere namen van websitebouwers en hosts mee die de techniek voor je kunnen verzorgen. (Ik doe dit niet meer zelf.) Ik kijk eerst naar wat voor persoon jij bent en kijk daarna in mijn netwerk wie ik bij jou vind passen. Afhankelijk daarvan krijg je één of meerdere namen met contactgegevens mee. Jullie gaan mogelijk meerdere jaren samenwerken, dus een goede klik is heel belangrijk.

Wil je meer weten? Vraag dan een gratis gesprek aan.

Laat je kostbare tijd niet meer door je handen glippen

Veel zelfstandige dienstverleners die mij vragen te helpen met hun website, zeggen dat hun site ze zo veel tijd kost. Kostbare tijd, die ze door hun handen zien glippen als ze weer eens een avond zwetend achter hun bureau proberen hun website te laten doen wat zij willen.

Ze zijn het zat, al dat gepiel met techniek, en willen gewoon vrije tijd hebben na een dag bezig geweest te zijn met hun eigen vak.

Wil jij ook meer vrije tijd?

  • Om eindelijk weer eens met je partner naar de bioscoop te gaan?
  • Of om je kinderen voor te lezen?
  • Misschien heb je je voorgenomen om meer piano te gaan spelen, maar zie jij je zeldzame vrije uren verdwijnen als sneeuw voor de zon, omdat je wanhopig op zoek moet naar nieuwe klanten?

Dan is het tijd voor hulptroepen!

Digitale hulptroepen welteverstaan. Jij hebt een goede website nodig, die voor jou aan de slag gaat.

Want bedenk goed: tijd verstrijkt. En die krijg je nooit meer terug.

Meer vrije tijd met een nieuwe website die voor jou werkt.

Ik kan je helpen om zo'n site op te zetten. Wil je meer weten? Vraag dan een gratis gesprek aan.

Suzanne van der Poel
Coach

"Jij drukte me met de neus op de feiten"

Ik was met een andere bouwer aan de slag gegaan, maar miste nog een voortraject: wie is mijn doelgroep en wat doe ik precies? Dat moest ik veel duidelijker formuleren. Daar hikte ik al een tijdje tegenaan.

Onze sessie pakte anders uit dan ik verwacht had: ik dacht te weten wat mijn doelgroep moest zijn. Maar jij drukte me met de neus op de feiten... Mijn doelgroep (fan) bleek heel anders. Verder heeft onze sessie een aantal praktische dingen opgeleverd, zoals een duidelijke indeling en opbouw van mijn website (wat moet waar), wat te doen met je logo, en het belang van een goede tagline, die verduidelijkt wat je doet.

Ik heb ook geleerd dat resultaat telt voor de klant. Dát is geld waard. Mensen betalen heel graag voor een bepaald resultaat. Dat heb ik geleerd voor mijn eigen bedrijf en webteksten, maar ik heb het in onze sessie ook ervaren. Vooraf betalen is ook zoiets. Door te kijken naar hoe jij als ondernemer bepaalde dingen aanpakt en waarom dat werkt, heb ik ook weer veel geleerd - naast de dingen die inhoudelijk aan bod kwamen over mijn website.

Meer dan alleen een website

Geïnteresseerd en kritisch ga ik met je in gesprek. Daardoor ontdekken we samen precies wat nodig is voor jouw bedrijf:

  • wat voor soort website
  • wat voor teksten
  • welke diensten
  • wat voor soort online marketing daarbij past

Pas daarna heeft het zin om aan je website en andere online marketingkanalen te denken.

Ik heb lange tijd zelf websites gebouwd. Meer dan 30 zeer tevreden klanten uit heel Nederland gingen je voor. Van musici tot medici, van een museum tot coaches, van vertaler tot een voedingsdeskundige en van duurzaam innovator tot fysiotherapeut. Allemaal zeggen ze blij te zijn dat hun website bezoekers nu triggert om contact op te nemen. Deze ondernemers zijn beter te vinden, krijgen meer klanten met minder moeite en hebben duidelijk in beeld wie hun fans zijn. Hun websites zijn meer dan techniek alleen.

Bovendien besparen ze veel tijd en geld, omdat ze zelf hun site kunnen bijhouden. De bouwers met wie ik samenwerk, willen ook graag dat je onafhankelijk wordt en zelf je site kan bijwerken en je nieuwsbrieven kan versturen. Zij zullen jou dus net zo goed opleiden om dat te doen als ik deed.

Zelfstandige dienstverleners die mij inhuurden

Enkele van de ruim 30 klanten die ik al heb geholpen, zijn:

  • Adviseur stadsgrachten (Leiden)
  • Rudy Klaassen: helpt buurtbewoners toekomstbehendig te worden (Amsterdam)
  • Instituut Xelf - dieetadvies en voedingstherapie in Sneek
  • Illustrator in Den Bosch
  • Vertaler Frans-Nederlands in Delft

Aartjan van Erkel, auteur van de bestseller ‘Verleiden op internet’ en veelgevraagd jurylid van de Website Usability Award, heeft mijn website gecertificeerd. Ik weet dus hoe een goede website in elkaar moet zitten, zodat hij voor jou klanten binnenhaalt.

Niet voor iedereen geschikt

Iedereen wil natuurlijk een website die voor hen werkt; waarmee ze met weinig moeite klanten en omzet genereren.

Maar mijn manier van werken werkt alleen voor zelfstandige dienstverleners die:

  • al met mij hebben gewerkt tijdens een traject ondernemerscoaching
  • houden van aanpakken en knopen doorhakken; die niet twijfelen, maar open staan voor nieuwe inzichten en kennis snel in de praktijk willen brengen
  • niet bang zijn om hun ideeën bij te stellen

Wil je meer weten? Checken of dit is wat je nodig hebt? Vraag dan een gratis gesprek aan.

Door wie?

Jouw websiteadvies wordt gegeven door mij, Hieke van Hoogdalem, eigenaar van DeVolle200.

Als zeer ervaren webredacteur en-bouwer weet ik precies weet wat wel en niet werkt op een website. Ik heb met teksten en de opbouw van hele websites mogen experimenteren bij onder meer de Nederlandse Hartstichting, Rijnland Zorggroep, de VvAA en het Leids Wevershuis, en heb voor heel veel zelfstandige ondernemers sites gebouwd en teksten geschreven.

Investering

Voor een websiteadviessessie van mij betaal je €500,- excl. btw. De sessie duurt max. 4 uur. Het is heel belangrijk om je basis op orde te hebben, je weet dan veel beter hoe je je bouwer kunt instrueren en voorzien van feedback. Ga je nl. naar een willekeurige websitebouwer, dan maakt die waarschijnlijk technisch prima sites, maar vaak zit er geen visie achter. Niet zo gek, want het zijn meestal websitebouwers en geen marketingdeskundigen of ondernemerscoaches. Het kan dus geen kwaad om zelf al met een goede dosis basiskennis de digidrempel van een websitebouwer te betreden. Uiteindelijk bespaar je zo tijd en geld bij de bouwer.

En bedenk ook: wat kost het je als je geen klanten of niet de juiste klanten werft? Welke impact heeft dat op je bedrijf, je privéleven en jezelf?

Kortom: een goede website is meer dan alleen techniek. Met één of enkele opdrachten heb je niet alleen de investering er al uit, maar werf je ook nog meer klanten in de toekomst. Al gauw gaat jouw website dus juist geld voor jou verdienen en maak je winst.

Je investering is dus eigenlijk 'voor levenslang'. Want ook al is je website na een aantal jaren misschien weer aan vernieuwing toe, de extra waarde en inzichten die ik je meegeef door mee te denken over je bedrijf, je diensten en je marketing, kan je tot in lengte van dagen toepassen. Ook (of juist) als je site ooit eens vernieuwd moet worden.

Wil je meer weten? Bespreken of het is wat je zoekt? Vraag dan een gratis gesprek aan.

Let op!

Als je je apparaat in landscape-modus houdt (horizontaal), zie je meer!
Ik snap het