Cookies
Deze website maakt gebruikt van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Lees hier de Privacy Policy voor meer informatie.
Ik snap het

Ben jij geschikt als ondernemer? Ontdek het binnen 5 minuten.

Je profileren met je kleren

Je aanbod, je methode, je manier van praten, je gedrag, je teksten... en ook je kleren dragen bij aan hoe jij je profileert.

More...

Transcriptie

En dan is nu de buitenkant aan de beurt.

In de vorige afleveringen heb je onderzocht hoe je je profileert door je gedrag aan te passen aan wat past bij jou én het effect dat je wil bereiken. Het binnenwerk dus.

Maar je hebt ook nog een buitenkant.

Wees niet bang, het gaat niet over make-overs. En ook niet over modeadvies, want daarvoor moet je nou niet bepaald bij mij zijn. Daarvoor kun je beter naar een kleur- en stijladviseur.

Natuurlijk weet jij ook wel dat kleding de man of vrouw maakt. En dat je er een boodschap mee kunt uitdragen, als je dat wil. Maar ook als je dat niet wil of als je je er niet van bewust bent.

Wat voor kleding draag jij tijdens je werk? Draag je andere kleren als je met klanten afspreekt? En zo ja, waarom?

Ik ben heel benieuwd naar jouw overwegingen. Laat het me weten!

In de volgende aflevering - nr. 10 - krijg je weer een good old oefening om te checken of jouw kleren wel het gewenste (zakelijke) effect hebben.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Heb jij behoefte aan een gratis adviesgesprek? Vraag het hier aan!

Let op!

Als je je apparaat in landscape-modus houdt (horizontaal), zie je meer!
Ik snap het